مجتمع آموزش عالی سلامت ممسنی
برگزاری مراسم دهه اول ماه محرم درمجتمع آموزش عالی سلامت ممسنی
همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مراسم دهه اول ماه محرم با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشکده در حال برگزاری است.
به گزارش روابط عمومی مجتمع این مراسم معنوی با هدف گرامیداشت حماسه عاشورا و تبیین فرهنگ ایثار، آزادگی و حقطلبی، از اول ماه محرم آغاز شده و تا پایان دهه اول ماه محرم ادامه خواهد داشت.
.jpg)
بر اساس این گزارش، برنامههای این مراسم شامل قرائت زیارت عاشورا، مرثیهسرایی و ذکر مصیبت اهلبیت عصمت و طهارت (ع) است که هر روز در نمازخانه مجتمع و در ساعت 7:30 تا 8:30 برگزار میشود.
در جریان برگزاری این مراسم، جمعی از دانشگاهیان دانشکده با حضور در این محفل معنوی، ارادت خود را به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان ابراز میکنند.
روابط عمومی مجتمع آموزش عالی سلامت ممسنی از تمامی اساتید، کارکنان و دانشجویان دعوت میکند تا در روزهای باقیمانده با حضور در این مراسم، در فیض معنوی و بهرهمندی از برنامههای عزاداری و سوگواری سیدالشهدا (ع) مشارکت داشته باشند.
نظر دهید